Medlemstilfredshets- og omdømmeundersøkelse

I november 2020 gjennomførte Kristiansund og Nordmøre Næringsforum (KNN) en undersøkelse for å kartlegge hvor stor tillit og tilfredshet våre medlemmer har til vårt arbeid og vår virksomhet. Her kan du se tilbakemeldingene. 

Medlemstilfredshets- og omdømmeundersøkelse

Undersøkelsen ble sendt til daglig leder/kontaktperson hos medlemsbedriftene og oppnådde en svarprosent på 27 prosent. Det var en bransjemessig god fordeling blant respondentene, og god fordeling i antall årsverk og lengden på medlemskapene.  

Når det gjelder omdømme så scorer KNN generelt høyt med en score på 75 poeng. Det er allikevel rom for forbedring, da særlig innen synlighet og gjennomslagskraft. Under medlemstilfredshet ligger scoren på 76 poeng, noe som også er et godt tall. For medlemstilfredshetens del vil KNN se på forbedringer innen kommunikasjon.

Se oppsummering av undersøkelsen her. 

Takk til dere som tok dere tid til å svare på undersøkelsen. Vi fikk gode innspill til vårt videre arbeid, og vil bruke dette til å se på hvordan vi kan levere bedre tjenester og service i fremtiden.

Undersøkelsen vil gjennomføres årlig og vi ser fram til å høre fra dere igjen!