Lunsjmøte: En verden uten dagens muligheter til sporing

Hvordan vil annonsering bli etter cookiedøden? Hvordan vil vi kunne målgruppestyre annonseringen? Hva skjer når tredjepartscookies forsvinner? Tidens Krav inviterer til lunsjmøte torsdag 11. november i Kulturfabrikken. 

Lunsjmøte: En verden uten dagens muligheter til sporing

Lurer du på hvordan annonsering vil bli uten samme muligheter til å nå de riktige kundene?

Som du kanskje vet så blir innhenting av informasjon via tredjepartscookies avviket fra 1. januar 2022. De store aktørene som Apple og Mozilla har allerede begynt avviklingen og Google kommer etter i januar. Hva skjer med målrettet annonsering da?

Ved å gå bort fra tredjepartscookies vil det ikke lengre være mulig å spore enkeltindivider på samme måte som tidligere. Målgruppestyring vil etter denne endringen blir en større utfordring for annonsører enn det hittil har vært.

Tidens Krav inviterer til lunsjmøte på Kulturfabrikkens Klubbscene, der de vil fortelle om de store endringene annonsemarkedet står overfor. I tillegg til å presentere løsningen de kan tilby og komme med lokale eksempler. Det vil også bli godt med tid og spørsmål for diskusjon om digital annonsering. 

Klikk her for fullstendig invitasjon og påmelding. 

Kåre Aas

06 juni 2024

Kåre R. Aas er Norges tidligere ambassadør til USA, Israel og Afghanistan. I dag er han strategisk rådgiver med fokus på forsvar, sikkerhet og utenrikspolitiske spørsmål.